Šaldiklis Bosch GTV15NWEB
Įspėjimas apie klaidą
Garsinis arba šviesos įspėjimo signalas, kai durelės neuždarytos arba kitos klaidos atveju
Apsaugo šaldytus produktus nuo atitirpimo.
Į šaldiklį įdėjus naujų produktų pakyla vidinė temperatūra, dėl to šaldytas maistas gali atitirpti ir prarasti skonį. Funkcija „Super Freezing“ leidžia naujus produktus užšaldyti greitai, todėl kitas šaldiklyje esantis maistas apsaugomas nuo atitirpimo. Kai pasiekiama reikiama temperatūra, prietaisai su automatinio šaldymo funkcija grįžta prie įprastinio veikimo režimo, kad be reikalo neeikvotų energijos. Dėl to šaldyto maisto skonis išsaugomas net kai pridedate naujų produktų.
Techniniai duomenys:
Bendras
- Pagrindinė produkto spalva Baltas
- Korpuso spalva / medžiaga Balta
- Durelių vyris dešinėje, grįžtamasis
- Durų rankenos tipas Horizontali integruota rankena
- Valdymo nustatymo ir signalizavimo įtaisų tipas Super nustatymas šaldytuvui, Šaldiklio temperatūra, Įspėjamoji funkcija šaldiklio skyriui, Įspėjamasis signalas esant trikdžiams
- Energijos vartojimo efektyvumo klasė (Reglamentas (ES) 2017/1369) E
- Vidutinės metinės energijos sąnaudos kilovatvalandėmis per metus (kWh/m.) 164 kWh/annum
- Šaldymo temperatūros kamerų tūrių suma 83 l
- Ore skleidžiamas akustinis triukšmas 39 dB(A) re 1pW
- Ore skleidžiamo akustinio triukšmo klasė C
- Klimato klasė išplėstinė temperatūra, Vidutinio klimato, subtropinio, tropinio
- Pridedami priedai 1 x Ledo kubelių forma
Dydis ir svoris
- Gaminio išmatavimai 850x560x580 mm
- Gaminio su pakuote išmatavimai (AxPxG) 883 x 580 x 590 mm
- Svoris neto 31.1 kg
Komfortas
- Big box Ne
- superFreezing Yra
- Pagrindinis jutiklinis valdymas Yra
- EcoMode Ne
- LowFrost Ne
Šąldymas
- Klasė žvaigždutėmis 4
- Produktų laikymo laikas, nutrūkus elektros tiekimui, (h) 16 h
- Stalčių/dėžių skaičius (vnt) 3
- Atsidarančių lentynų skaičius šaldiklyje (vnt) 0
- Dėžučių skaičius durelėse šaldiklio skyriuje 0
Ryšys
- Prijungti prietaisai su Home Connect Ne
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.