Prekių grąžinimo sąlygos



Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:



  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  5. kokybiškų kompiuterių programų, jei pažeidėte pakuotės apsaugas, grąžinti negalima;
  6. Nepriimamos ir nekeičiamos prekės, kurių panaudojimo ir/ar sunaudojimo kiekio neįmanoma nustatyti (pvz.: tušinukai, klijai, rašalas, oro gaivikliai ir kt.). Ši sąlyga taikoma tik juridiniams asmenims, vartotojams netaikoma. 
  7. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos prekės, atvežtos ir parduotos pagal specialius užsakymus.

Jeigu Pirkėjas yra fizinis asmuo, jis turi teisę grąžinti prekes per teisės aktuose numatytus terminus, išskyrus prekes, kurios nurodytos 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarime Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo. Pirkėjas turi teisę raštu pareikšti pretenzijas Pardavėjui dėl jo teisių ir/ar teisėtų interesų pažeidimo.

Pardavėjui visiškai ar iš dalies netenkinus Pirkėjo pretenzijoje nustatytų Pirkėjo reikalavimų, Pirkėjas turi teisę kreiptis į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:



Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

Juridinio asmens kodas: 188770044

Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius

http://www.vvtat.lt/



Terminas 14 d. vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba, Lietuvos paštas, Paštomatai iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.

Norint grąžinti prekę, BŪTINA susisiekti su mumis el. paštu. Prekės grąžinimo atveju atsiunčiame prašymą, kurį reikia užpildyti ir pristatyti kartu su preke.

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiąjam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

UAB "Jurisma" vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos ir prekių pristatymo sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Taip pat perkant ECOST prekes, atsakomybę už prekių kokybę klientas prisiima pats, prekė turi atitikti defektus kurie aprašyti aprašyme ir klientas neturi teisės dėl jų reikšti pretenzijas. Jeigu buvo pritaikytos papildomos nuolaidos, grąžinant pinigus jos gali būti išskaičiuotos.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Kokybiškų kompiuterių programų, jei pažeidėte pakuotės apsaugas, grąžinti negalima.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja jūsų įsigytai prekei atlikti garantinį aptarnavimą, sumažinti prekės kainą, savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus nustatytomis taisyklėmis.

Įsigytos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis", patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija)



Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra grąžinamos:



  • tabakas ir tabako gaminiai;
  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
  • fotografijos ir kinematografijos prekės;
  • spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
  • audiniai;
  • kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
  • megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
  • kūdikių drabužėliai;
  • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
  • siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
  • liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
  • perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
  • mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
  • elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
  • antžeminio transporto priemonės;
  • laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai;
  • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
  • laikrodžiai;
  • muzikos instrumentai;
  • ginklai ir šaudmenys;
  • baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
  • žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
  • meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
  • augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
  • sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai. Tai tokios prekės kaip medžiagos automobiliams, dirbtinės odos ir kitos medžiagos pjaunamos iš rulono.